Story begins with the first breath

Story begins with the first breath

28 grudnia 2011

Cosmic Castaway

Dobrze, czas zacząć. Na początek, jestem Atsu, ale mówcie mi, jak tylko chcecie.
Skąd się tu wziąłem? Dobre pytanie. Może mama opowiadała wam o bocianach, czy kapuście.. nie, nie. Ja mam swoją wersję. Ale nie czas na głupoty.
Proszę, nie pytajcie mnie, gdzie mieszkam, ile mam lat, jaki jest mój ulubiony kolor. Bo po co? Po co zajmować się błahostkami? Najlepiej by było, gdybyście swoją przygodę u mojego boku potraktowali jako jedną z książek, które stoją na waszych półkach i kurzą się. Niczym sen, mącący wam w głowach..
Nie będę dla was nikim więcej, niż tylko wymysłem waszej wyobraźni, od początku do końca nieznany i tajemniczy. Przynajmniej taką mam nadzieję.
Najważniejsze już za nami. Doprawdy, uwielbiam dzielić się swoimi uczuciami, będąc cieniem.
Kocham, kocham, kocham. Ale czy to coś zmienia? Należy walczyć o swoje szczęście i nie poddawać się, czego wam życzę.
Stałem się wyrzutkiem, debilem, śmieciem, na którego wołają po prostu Atsu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz