Story begins with the first breath

Story begins with the first breath

12 stycznia 2012

Riyuu

Tak. To moje życie. I wszystko, co w nim kocham, jest właśnie tu.
Straciłem zaufanie do ludzi, no cóż, tak najwyraźniej być musiało i nie mam zamiaru zastanawiać się, o co w tym wszystkim chodziło. Właściwie mnie to nawet nie obchodzi, bo trzymam przy sobie osoby, które zawsze są przy mnie, niezależnie od tego, kim jestem. I choćby czas miał się skończyć, ja Cię nie opuszczę, Seme. Będę przy Tobie zawsze, dobrze wiesz, że możesz na mnie liczyć. Bo Cię kocham i nie przestanę, nieważne ile osób będzie chciało to zniszczyć. Nie uda im się, prawda? Powiedz, że tak. A wtedy będę spokojny. A wtedy udowodnię Ci, jak bardzo mi na Tobie zależy.
Nie chcę się od tego odwracać. Wszystko, co było najpiękniejsze, jest związane z Tobą i nie obchodzi mnie, co mówią inni. Nieważne, tego nie puszczę tak łatwo. Nigdy tego nie puszczę. Będę walczyć o Ciebie aż do ostatniej kropli krwi i każdego dnia będę powtarzać Ci, że Cię kocham.

Oddałbym za Ciebie wszystko. Dosłownie, oddałbym wszystko. To jest to, czego chcę. Utrzymać to w realiach i zachować w sercu.
I nawet, jeśli będę odchodził, nie martw się. Będę przy Tobie, zawsze przy Twoim boku. Będę odgarniał koszmary z poduszki i podniosę Cię, gdy upadniesz.
Tak, znów wszystko będzie dobrze. Jestem tu, zawsze pilnuję Cię jak cień. Każdy wybór, niezależnie od ceny ma swoje konsekwencje, Skarbie. Gdy unosisz się na falach i upadasz, ja ostrożnie sklejam Twoje marzenia. Zobacz, nic złego już się nie zdarzy, prawda? Proszę, zobacz, jestem obok. A serce uśmiecha się szeroko, gdy Cię widzi...
Nie martw się, nawet kiedy będę musiał odejść, złocisty sen przyniesie baśnie, o których nawet nie śniłeś. Gwiazdy zaśpiewają piosenkę i wszystko znów będzie dobrze. A jeśli będziesz chciał zniknąć to zabierz mnie ze sobą.

Chciałbym śnić, że staję się Aniołem.
W mojej dłoni lśniłaby wolność
A na plecach wyrosły skrzydła.
Tylko nie mów mi, że to już koniec..
Chcę jeszcze raz Cię przytulić..
Chciałbym mieć Cię jeszcze chwilę
Uważnie rozpoznawać Twój głos
Wśród innych śpiewów ptaków.
Tylko nie mów mi, że to już koniec
Chcę dalej to wszystko czuć
Chciałbym wzlecieć tam jako Anioł
Pełen wiary w ludzi i w nas oboje
To wciąż początek wspólnych dni.
Tylko nie mów mi, że to już koniec
Chcę nadal mieć nadzieję&

Nie mów mi, jeśli już umieram
Bo choć chciałbym być Aniołem
Wszystko, czego pragnę to być tu
Z Tobą..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz